
გასადიდებლად, დააჭირეთ სურათს















1 /14
2025-07-12 19:23
8693
110042858
თბილისი
1ნახულობს
იყიდება Chevrolet Corvette STINGRAY 1979 | ბენზინი | თბილისი
ამ ფასში ამ მანქანას ასეთ საკოლექციო მდგომარეობაში დარესტავრირებულს ვერ იყიდით ვერსად, ვყიდი იაფად. გაცვლა არ მაწყობს და ნუ მირეკავთ. გაცვლით მხოლოდ უძრავ ქონებაში გაიცვლება.
ესეც ვიდეო ამ მანქანის, ბოლომდე თუ უყურებთ ჩანს ინტერიერიც და ძრავის სექციაც, ასევე არის მოძრაობაშიც გადაღებული.
ვიდეოს ლინკი: https://www.facebook.com/share/r/14BAvCXVWE/?mibextid=WC7FNe
მიდევს სხვადასხვა ვიდეობი ტიკტოკზეც: https://www.tiktok.com/@konstantinkatsadze?_t=8rZ1qrG7VOK&_r=1
სამწუხაროდ ვყიდი ჩემს პირველ კლასიკურს, 2 წლის ნაშრომს და ნაწვალებს. რაშიც ჩავდე დიდი ფინანსები, დრო, ცოდნა, ნებისყოფა და ა.შ. რეალურად იმაზე ბევრად უკეთესი მყავს კიდევ ვიდრე სურათებშია. ერთადერთი მყავს ეს მოდელი ამ ვიზუალზე და ამ მდგომარეობაში საქართველოში და არამარტო საქართველოში, ამ მდგომარეობამდე რომ მოიყვანოთ ეს მოდელი ბევრად ძვირი დაგიჯდებათ. არავინ მოგსტყუოთ რომ ბევრად იაფი დაჯდება სრული რესტავრაცია, ეგ არის სრული სიცრუე. თუ სუვენირი გინდათ, რომელიც შორიდან ლამაზად ჩანს და არ მოძრაობს მაშინ კი იყიდით უფრო იაფადაც.
აღნიშნული მოდელი არის 1978-1979 corvette c3 არსებობს 1978-მდე c3 და ასევე არსებიბს 1979-ის შემდეგი c3 რომლებიც რადიკალურად განსხვავდება და არ აგერიოთ.
სრულყოფილად სამწუხაროდ აქ ვერ დავწერ ყველაფერს, ძალიან დიდი ტექსტი გამომივა, ასე რომ მოკლედ დავწერ წარმოდგენა რომ შეგექმნათ, ხოლო დეტალებზე და რესტავრაციის სრულყოფილ დოკუმენტაციას უკვე მყიდველს გავაცნობ.
მანქანას გავუკეთე სრული რესტავრაცია, რეალური გარბენია 480 კილომეტრი მხოლოდ, თუ გაინტერესებთ რანაირად, მაშინ ბოლომდე წაილითზეთ )) ექსტერიერი, ინტერიერი, სავალი ნაწილი, კაბელიზაცია, ძრავის სექცია და თავად ძრავიც.
1) ექსტერიერი სრულიად დარესტავრირებულია და გაკეთებული აქვს 4 ფენა კერამიკა. ასევე აქვს არაქარხნული კაპოტი, უკანა სტოპებიც სრულიად ახალია სმოუქები და ასევე წინა და უკანა ბამპერის გაბარიტები. დისკები არის სასწაული თავადაც ხედავთ და ძალიან ძვირიანი, საბურავები არის ახალივით 2020 წლის.
ძრავის სექციაში ფაქტობრივად ყველა აქსესუარი აყენია ახალი, ყველანაირი სისტემა არის გამართული და არაფერი არ არის კუსტარულად გაკეთებული. თავად ძრავს რაც შეეხება არის ქარხნული ძრავი თუმცა სრულიად ახალი და ფორსირებული (აქვს კუბატურა გაზრდილი და არის 6.3) ძრავს არც არაფერი ჭირდა ევაკუატორიდან თავისით ჩამოვიყვანე თუმცა მინდოდა სრულიად ახალი, ამიტომ ყველა შიგთავსი ვიყიდე სრულიად ახალი, მაქვს სრული ფოტო და ვიდეო მასალა თუ როგორ აიწყო ძრავი ნულიდან ბოლომდე. ამჟამად აქვს 480კმ გარბენი. აქვს ქარხნულზე ბევრად მეტი ცხენი და ასევე თორქი. კარბურატორი და მთლიანი ძრავის რეგულირება ჩაუტარა დრაგის მსოფლიო ჩემპიონმა და ამ საქმის ღმერთმა, ჩემმა უცხოელმა მეგობარმა )) გამშვები სისტემა და ცხელი კოლექტორია არაქარხნულია.
2) ინტერიერი სრულად დარესტავრირებული: ახალი სიდენიები, აბივკები, ქარხნული ნოხი, ღვედები, ნათურები, მაჩვენებლები, გაკეთებულია ასევე ხმის იზოლაცია, თერმო იზოლაცია, დაყენებულია აუდიო სისტემა და სალონის განათება, სალონში ყველა აქსესუარი არის სრულიად ახალი, ასევე სპეც შეკვეთით დავამზადებინე ამერიკაში ხალიჩები. ასევე შეცვლილია ყველანაირი რეზინა, დამუქებულია ასევე ყველა შუშა. სალონი არის დაკერამიკებული, მანქანას არ ჩამოყვა ჭერი და მე ჩამოვიტანე GALAXY-ს ბრენდის სრულიად ახალი, რომელიც დამიჯდა 2700$ ყველა ხარჯით.
3) სავალი ნაწილი არის ზე იდეალურ მდგომარეობაში, რამა ჩამოვიდა სრულიად ახალი და დაბეშუმებული. ასევე არის სპორტულ ბილშტეინის ამორტიზატორებზე, აქვს მინაბოჭკოს ეგრედწოდებული რასპორკა უკანა მხარეს რაც ასევე უზრუნველყობს სტაბილურობას სიარულისას. ამ ყველაფრის შედეგად აქვს იდეალური სპორტული მართვა. ხიდი, ასევე კოლოფიც ზე იდეალურ მდგომარეობაშია.
ყველანაირი სითხე ავტომობილში არის სპეციალური რეტრო ავტომობილის სითხე AMSOIL-ის ბრენდის. ხუნდები ფილტრებიც რათქმაუნდა ახალია.
ძალიან დიდი თხოვნა მექნება, რომ მანქანაში გაცვლაზე არ დამირეკოთ 13 მყავს ჯამში. თუ რეალურად არ ხართ დაინტერესებული ყიდვით, გთხოვთ არ დამაკარგვინოთ დრო
ესეც ვიდეო ამ მანქანის, ბოლომდე თუ უყურებთ ჩანს ინტერიერიც და ძრავის სექციაც, ასევე არის მოძრაობაშიც გადაღებული.
ვიდეოს ლინკი: https://www.facebook.com/share/r/14BAvCXVWE/?mibextid=WC7FNe
მიდევს სხვადასხვა ვიდეობი ტიკტოკზეც: https://www.tiktok.com/@konstantinkatsadze?_t=8rZ1qrG7VOK&_r=1
სამწუხაროდ ვყიდი ჩემს პირველ კლასიკურს, 2 წლის ნაშრომს და ნაწვალებს. რაშიც ჩავდე დიდი ფინანსები, დრო, ცოდნა, ნებისყოფა და ა.შ. რეალურად იმაზე ბევრად უკეთესი მყავს კიდევ ვიდრე სურათებშია. ერთადერთი მყავს ეს მოდელი ამ ვიზუალზე და ამ მდგომარეობაში საქართველოში და არამარტო საქართველოში, ამ მდგომარეობამდე რომ მოიყვანოთ ეს მოდელი ბევრად ძვირი დაგიჯდებათ. არავინ მოგსტყუოთ რომ ბევრად იაფი დაჯდება სრული რესტავრაცია, ეგ არის სრული სიცრუე. თუ სუვენირი გინდათ, რომელიც შორიდან ლამაზად ჩანს და არ მოძრაობს მაშინ კი იყიდით უფრო იაფადაც.
აღნიშნული მოდელი არის 1978-1979 corvette c3 არსებობს 1978-მდე c3 და ასევე არსებიბს 1979-ის შემდეგი c3 რომლებიც რადიკალურად განსხვავდება და არ აგერიოთ.
სრულყოფილად სამწუხაროდ აქ ვერ დავწერ ყველაფერს, ძალიან დიდი ტექსტი გამომივა, ასე რომ მოკლედ დავწერ წარმოდგენა რომ შეგექმნათ, ხოლო დეტალებზე და რესტავრაციის სრულყოფილ დოკუმენტაციას უკვე მყიდველს გავაცნობ.
მანქანას გავუკეთე სრული რესტავრაცია, რეალური გარბენია 480 კილომეტრი მხოლოდ, თუ გაინტერესებთ რანაირად, მაშინ ბოლომდე წაილითზეთ )) ექსტერიერი, ინტერიერი, სავალი ნაწილი, კაბელიზაცია, ძრავის სექცია და თავად ძრავიც.
1) ექსტერიერი სრულიად დარესტავრირებულია და გაკეთებული აქვს 4 ფენა კერამიკა. ასევე აქვს არაქარხნული კაპოტი, უკანა სტოპებიც სრულიად ახალია სმოუქები და ასევე წინა და უკანა ბამპერის გაბარიტები. დისკები არის სასწაული თავადაც ხედავთ და ძალიან ძვირიანი, საბურავები არის ახალივით 2020 წლის.
ძრავის სექციაში ფაქტობრივად ყველა აქსესუარი აყენია ახალი, ყველანაირი სისტემა არის გამართული და არაფერი არ არის კუსტარულად გაკეთებული. თავად ძრავს რაც შეეხება არის ქარხნული ძრავი თუმცა სრულიად ახალი და ფორსირებული (აქვს კუბატურა გაზრდილი და არის 6.3) ძრავს არც არაფერი ჭირდა ევაკუატორიდან თავისით ჩამოვიყვანე თუმცა მინდოდა სრულიად ახალი, ამიტომ ყველა შიგთავსი ვიყიდე სრულიად ახალი, მაქვს სრული ფოტო და ვიდეო მასალა თუ როგორ აიწყო ძრავი ნულიდან ბოლომდე. ამჟამად აქვს 480კმ გარბენი. აქვს ქარხნულზე ბევრად მეტი ცხენი და ასევე თორქი. კარბურატორი და მთლიანი ძრავის რეგულირება ჩაუტარა დრაგის მსოფლიო ჩემპიონმა და ამ საქმის ღმერთმა, ჩემმა უცხოელმა მეგობარმა )) გამშვები სისტემა და ცხელი კოლექტორია არაქარხნულია.
2) ინტერიერი სრულად დარესტავრირებული: ახალი სიდენიები, აბივკები, ქარხნული ნოხი, ღვედები, ნათურები, მაჩვენებლები, გაკეთებულია ასევე ხმის იზოლაცია, თერმო იზოლაცია, დაყენებულია აუდიო სისტემა და სალონის განათება, სალონში ყველა აქსესუარი არის სრულიად ახალი, ასევე სპეც შეკვეთით დავამზადებინე ამერიკაში ხალიჩები. ასევე შეცვლილია ყველანაირი რეზინა, დამუქებულია ასევე ყველა შუშა. სალონი არის დაკერამიკებული, მანქანას არ ჩამოყვა ჭერი და მე ჩამოვიტანე GALAXY-ს ბრენდის სრულიად ახალი, რომელიც დამიჯდა 2700$ ყველა ხარჯით.
3) სავალი ნაწილი არის ზე იდეალურ მდგომარეობაში, რამა ჩამოვიდა სრულიად ახალი და დაბეშუმებული. ასევე არის სპორტულ ბილშტეინის ამორტიზატორებზე, აქვს მინაბოჭკოს ეგრედწოდებული რასპორკა უკანა მხარეს რაც ასევე უზრუნველყობს სტაბილურობას სიარულისას. ამ ყველაფრის შედეგად აქვს იდეალური სპორტული მართვა. ხიდი, ასევე კოლოფიც ზე იდეალურ მდგომარეობაშია.
ყველანაირი სითხე ავტომობილში არის სპეციალური რეტრო ავტომობილის სითხე AMSOIL-ის ბრენდის. ხუნდები ფილტრებიც რათქმაუნდა ახალია.
ძალიან დიდი თხოვნა მექნება, რომ მანქანაში გაცვლაზე არ დამირეკოთ 13 მყავს ჯამში. თუ რეალურად არ ხართ დაინტერესებული ყიდვით, გთხოვთ არ დამაკარგვინოთ დრო
ძირითადი პარამეტრები
მწარმოებელი Chevrolet | |
---|---|
მოდელი Corvette STINGRAY | |
წელი 1979 | |
კატეგორია კუპე | |
საწვავის ტიპი ბენზინი | |
ძრავის მოცულობა
6.3
| |
წვა -ლ -/ქალაქი-/ტრასა-/შერეული
| |
წვა -ლ (კატალოგი) -/ქალაქი-/ტრასა-/შერეული | |
გარბენი 1000კმ | |
ცილინდრები 8 | |
გადაცემათა კოლოფი ავტომატიკა | |
წამყვანი თვლები უკანა | |
კარები 2/3 | |
საჭე მარცხნივ | |
ფერი შავი | |
სალონის ფერი წითელი | |
სალონის მასალა ტყავი
| |
აირბეგი 0 | |
VIN | |
დეტალური მახასიათებლები |
ABS |
---|
ელექტრო შუშები |
კონდიციონერი |
კლიმატკონტროლი |
დისკები |
ნავიგაცია |
ცენტრალური საკეტი |
ლუქი |
სიგნალიზაცია |
ბორტკომპიუტერი |
ჰიდრავლიკა |
მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა |
სავარძლის გათბობა |
პარკინგკონტროლი |
უკანა ხედვის კამერა |
ტექ. დათვალიერება |
Start/Stop სისტემა |
სავარძლის მეხსიერება |
სანისლე ფარები |
AUX |
Bluetooth |
მულტი საჭე |
სათადარიგო საბურავი |
მახასიათებლები
მწარმოებელი Chevrolet | ABS |
---|---|
მოდელი Corvette STINGRAY | ელექტრო შუშები |
წელი 1979 | კონდიციონერი |
კატეგორია კუპე | კლიმატკონტროლი |
საწვავის ტიპი ბენზინი | დისკები |
ძრავის მოცულობა
6.3
| ნავიგაცია |
გარბენი 1000კმ | ცენტრალური საკეტი |
ცილინდრები 8 | ლუქი |
გადაცემათა კოლოფი ავტომატიკა | სიგნალიზაცია |
წამყვანი თვლები უკანა | ბორტკომპიუტერი |
კარები 2/3 | ჰიდრავლიკა |
საჭე მარცხნივ | მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა |
ფერი შავი | სავარძლის გათბობა |
სალონის ფერი წითელი | პარკინგკონტროლი |
აირბეგი 0 | უკანა ხედვის კამერა |
VIN | ტექ. დათვალიერება |
სალონის მასალა ტყავი
| კრუიზ-კონტროლი |
Start/Stop სისტემა | |
სავარძლის მეხსიერება | |
სანისლე ფარები | |
AUX | |
Bluetooth | |
მულტი საჭე | |
სათადარიგო საბურავი | |
დეტალური მახასიათებლები |
შეამოწმე VIN კოდით. მიიღე სრულყოფილი ინფორმაცია ავტომობილის ისტორიის შესახებ MYAUTO-დან გაუსვლელად.

ღირებულება:

ღირებულება:
დაჯავშნე ვიზიტი და შეამოწმე ურიგოდ
